Porady Ekspertów

Ulotki promocyjne – co, gdzie i jak?

Ulotki promocyjne

Ulotki promocyjne

Reklama dźwignią handlu – to nie podlega żadnej dyskusji. Już od początku istnienia konkurencji należało się skutecznie wypromować, aby zdobyć jak największą liczbę klientów. Bez tego przedsiębiorstwo nie mogło funkcjonować na wysokich obrotach. Pierwsi biznesmeni szukali odpowiednich sposobów na zdobycie kolejnego nowego kontrahenta, a coraz ważniejszą rolę zaczął odgrywać marketing. Zaczęły też powstawać różne gadżety, które wspomagały lepsze poznanie danej firmy. Co było jedną z pierwszych form reklamowania swojej działalności?

Wydaje się, że już od dawna wielki triumfy wśród produktów reklamowych święcą ulotki promocyjne. To najbardziej typowy, wciąż stosowany i dalej niezwykle skuteczny sposób na dokładne przedstawienie własnej oferty i zachęcenie ludzi do skorzystania z niej. Kolejną niezwykle ważną cechą jest cena. Ulotki promocyjne możemy spokojnie zamawiać w ilościach hurtowych i dalej będziemy mieć pewność, iż nie naruszą one poważnie naszego firmowego budżetu.

Wydawałoby się mała zwykła kartka, często w formie A6, nie przyniesie pożądanych efektów. Tymczasem to sposób wciąż stosowany przez wiele firm. Co więcej, niektórzy przedsiębiorcy decydują się na reklamę tylko za pomocą tego nośnika. Trzeba przyznać, iż ten krok jest już trochę ryzykowny. Zawsze jednak można liczyć, iż nasze skuteczne ulotki promocyjne trafią w nowe ręce, zostaną przeczytane i co najważniejsze, spełnią swoją przyciągającą funkcję.

Aby tego dokonać, należy spełnić kilka warunków. Wszystko musi być czytelne i miłe dla oka. Można zawrzeć jakąś ładną grafikę, jednak lepiej, aby zrobił to znający się na rzeczy specjalista, a nie pierwsza lepsza osoba, u jakiej obsługa programów graficznych ogranicza się do windowsowego Painta. Nie może być również za dużo pisanego drobnym maczkiem tekstu. Ludzie czytają dwa, trzy zdania, a później są już znudzeni. Pamiętajmy więc, aby zaciekawić i poruszyć do działania już od pierwszych słów znajdujących się na naszej ulotce. Jest to tani sposób na reklamę, ale postarajmy się, aby był również skuteczny.

Tagi: , ,